سفارش چاپ آنلاین

ساخت وبلاگ

محتوای ویدیویی مخاطبان زیادی دارد، چرا که مشاهده آن می‌تواند آسان باشد و مفاهیم را به خوبی به مخاطب منتقل کند. یک سایت باکیفیت که دارای آیتم‌های مختلف باشد، باعث می‌شود تا مخاطب بتواند محتوای ویدیویی را به بهترین شکل تماشا کند.

از میان وب سایتهای مختلف که در این زمینه وجود دارد، سایت پاز به عنوان بهترین انتخاب است. این سایت با داشتن دسته بندی‌های مختلف می‌تواند انواع ویدیوهای روز را با کیفیت مختلف به نمایش بگذارد. یکی از نکات جالب پاز این است که به آسانی می‌توان انواع دسته بندی موضوعی را مشاهده کرد.

 

در دسته بندی سایت پاز انواع موضوعات مختلف نظیر حیات وحش، سرگرمی، ورزش، اقتصاد، خودرو، آشپزی، فنآوری، سینما و غیره وجود دارد. اگر عاشق هیجان هستید و قصد دارید تا بهترین کلیپ‌های تصویری حوادث را مشاهده کنید، دسته بندی سایت پاز به شما کمک خواهد کرد تا به این امر دست پیدا کنید.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی در ساخت دوربین گوشی های همراه و در دسترس بودن آنها برای بخش عمده ای از مردم جهان و همچنین افزایش سرعت اینترنت تمایل افراد را به اشتراک گذاری ویدیوهای مختلف افزایش داده است. این موضوع تا حدی گسترش داده شده است که هیچ کدام از دسته های اطلاع رسانی و محتوای های تاثیرگذار قدرت رقابت با ویدیو را ندارند. با استفاده از وب سایت پاز آنلاین قادر خواهید بود تا از اخبار تصویری روز مطلع شوید.

منبع: https://www.pazonline.ir

سفارش چاپ آنلاین...
ما را در سایت سفارش چاپ آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آی آر جاپ irchap بازدید : 176 تاريخ : يکشنبه 28 فروردين 1401 ساعت: 17:06

مغز انسان مهمترین عضو بدن ما است و همه نمی‌دانیم که مغز نیز برای عملکرد خوب به ورزش یا تمرین و تغذیه نیاز دارد. بنابراین، ایجاد عادات خوب و دوری از عادات بدی که در این گزارش به آن‌ها اشاره می‌شود می‌تواند از آسیب مغزی جلوگیری کرده و آن را سالم نگه می‌دارد.

مغز ما به مواد مغذی مناسب در زمان مناسب نیاز دارد تا بهترین عملکرد خود را داشته باشد. به دلیل سبک زندگی سریع، بسیاری از ما از خوردن صبحانه خودداری می‌کنیم و یا در نهایت صبحانه خود را حذف کنیم تا در ساعات اولیه روز کمی صرفه جویی کنیم. نخوردن صبحانه باعث می‌شود قند و مواد مغذی کافی به مغز نرسد. مغز برای عملکرد به گلوکز خالص نیاز دارد. تغذیه نامناسب می‌تواند اثرات مضر طولانی مدتی مانند تخریب سلول‌های مغزی بر روی مغز داشته باشد.

پرخوری منجر به رسوب پلاک‌های کلسترول و ضخیم شدن رگ‌های خونی مغز می‌شود که خون رسانی به سلول‌های مغزی را کاهش می‌دهد. این موضوع می‌تواند آسیب جدی به عملکرد طبیعی مغز وارد کند. مشخص شده است که پرخوری منجر به ابتلا به بیماری آلزایمر می‌شود. پرخوری منجر به چاقی می‌شود که به نوبه خود به تصویر و اعتماد به نفس ما آسیب می‌رساند و می‌تواند منجر به افسردگی و سایر مشکلات روانی نیز بشود.

کمبود خواب

کم خوابی توانایی مغز را برای عملکرد عادی مختل می‌کند. اگر تا به حال راه خانه را گم کرده اید یا کلید‌های خود را در جایی گذاشته اید که بیاد نمی‌آورید، احتمالاً کمبود خواب عامل از دست دادن موقت حافظه شما بوده است.

کم خوابی منجر به بروز مشکلات شناختی می‌شود. بدون خواب کافی، برخی از سلول‌های مغز می‌میرند و پس از آن به خاطر سپردن مسائل سخت‌تر می‌شود. مشکلات روانی نیز می‌تواند به دلیل خواب بد یا اختلالات خواب ظاهر شوند؛ بنابراین مطمئن شوید که از ۷ ساعت خواب مناسب شبانه برخوردار هستید.

مصرف خوراکی‌های شیرین

همه ما آگاهانه یا گاهی ناآگاهانه در بیشتر غذا‌ها و نوشیدنی‌های خود شکر مصرف می‌کنیم. مصرف زیاد قند‌های تصفیه شده توانایی مغز و بدن را برای جذب پروتئین‌ها و مواد مغذی از بین می‌برد. تغذیه نامناسب منجر به سوءتغذیه و اختلالات مغزی مانند ضعف حافظه، اختلالات یادگیری، بیش فعالی و افسردگی می‌شود. بنابراین، دفعه بعد که یک کوکای بزرگ به غذای خود اضافه کردید، دوباره فکر کنید، زیرا تقریبا ۲۰ قاشق شکر پر شده است!

سیگار کشیدن

سیگار کشیدن یکی از بدترین عادت‌هایی است که به آن مبتلا می‌شویم. سیگار کشیدن نه تنها باعث ابتلا به بیماری‌های ریوی یا بیماری‌های قلبی می‌شود، بلکه منجر به کوچک شدن سلول‌های متعدد در مغز نیز می‌شود و می‌تواند منجر به بروز مشکلاتی مانند زوال عقل، آلزایمر و حتی مرگ شود.

منبع: https://www.arshehonline.com

سفارش چاپ آنلاین...
ما را در سایت سفارش چاپ آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آی آر جاپ irchap بازدید : 205 تاريخ : جمعه 26 فروردين 1401 ساعت: 18:16

به گزارش عرشه آنلاین، یافته ها نشان می دهد که بی خوابی می تواند خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را در افراد افزایش دهد و شیوه زندگی یا داروهایی که وضعیت خواب را بهبود می بخشند می توانند در پیشگیری یا درمان این بیماری موثر باشند.

محققان به رهبری دانشگاه بریستول بررسی کردند تا ببینند چگونه پنج معیار مهم خواب یعنی بی خوابی، مدت زمان خواب، خواب آلودگی در طول روز، چرت زدن و کرونوتیپ یا تیپ شخصیتی زمانی، بر میانگین سطح قند خون که با معیاری به نام سطح HbA1c ارزیابی می شود، تاثیر می گذارند.

در نتیجه این بررسی ها، سطح قند خون افرادی که اغلب در خوابیدن مشکل داشتند، بالاتر از افرادی که هرگز، به ندرت، یا فقط گاهی اوقات این مشکلات را داشتند، گزارش داده شد.

در حال حاضر، درمان هایی برای بی خوابی وجود دارد. برای مثال، درمان شناختی رفتاری (CBT)، و درمان کوتاه ‌مدت با قرص‌های خواب که درصورت جوابگو نبودن این روش ها درمان با هورمونی به نام ملاتونین توصیه می شود.

ما طبق بررسی های گذشته می‌ دانیم که بی خوابی با افزایش خطر ابتلا به دیابت نوع دو در افراد مرتبط است، با این حال، باید توجه داشت که دیابت نوع دو یک بیماری پیچیده است که عوامل خطرناک متعددی در آن دخیل اند.

داشتن یک رژیم غذایی متعادل سالم، ورزش، همراه با خواب کافی، همه اجزای ضروری سلامتی برای کلیه افراد به حساب می آیند، از جمله کسانی که در معرض خطر ابتلا به دیابت نوع دو یا مبتلا به آن هستند.

منبع: عرشه آنلاین

سفارش چاپ آنلاین...
ما را در سایت سفارش چاپ آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آی آر جاپ irchap بازدید : 309 تاريخ : جمعه 26 فروردين 1401 ساعت: 18:14

برای استفاده از عطرهای مختلف در انواع فصول سال یک قانون همیشگی وجود دارد، عطری را انتخاب کنید که با روح فصل مطابقت داشته باشد. پیدا کردن عطر مورد علاقه تان در فصول سرما یعنی پاییز و زمستان کار خیلی سختی نیست به این شرط که شما بتوانید با فصول سرد ارتباط برقرار کنید و به ایجاد حس گرما و رایحه هایی که به شما احساس بهتری منتقل می‌کنند، دقت کنید.

شاید شما از آن دسته از افراد باشید که تمام سال از یک عطر استفاده می‌کنند و ترجیح می‌دهند، همواره با عطر و بوی خاصی شناخته شوند. این کار با اینکه بسیار شیک و کلاسیک است ممکن است مشکلاتی را برای شما ایجاد کند، تا به حال از خودتان پرسیده‌اید، اگر از همان عطرهایی که در فصل زمستان و یا پاییز انتخاب می‌کنید در فصول دیگر سال هم استفاده کنید، آیا همان ماندگاری و رایحه را خواهند داشت؟ و در همه فصول سال به شما احساس خوبی می‌دهند؟

پوست بدن شما در فصل زمستان خشک تر از فصل های گرم سال است به همین دلیل اگر از همان عطرهایی که در بهار یا تابستان استفاده کردید، در فصول سرد هم استفاده کنید، ماندگاری عطر را شما بر بندتان به یک میزان نخواهد بود. به طور کلی در فصول سرد سال ماندگاری عطر کمتر است، زیرا سطح پوست خشک تر است، پس باید عطرهای سبک تابستانی را کنار بگذارید و سراغ عطرهای سنگین تر بروید.

عطر از یک رایحه اصلی تشکیل شده رایحه های دیگر با این بخش اصلی ترکیب می‌شوند و عطری که شما استفاده می‌کنید را به وجود می‌آورند. بهتر است بدانید که ساختار بیسیک یا پایه ای عطرتان چیست، در فصول سرد بهتر است از رایحه پایه نعناع، وانیل و چوب استفاده کنید. این سه رایحه در ادکلن های زمستانی انتخاب بهتری هستند.

از عطر به جای ادکلن استفاده کنید

در فصل زمستان بهتر است از عطرهای اصلی استفاده کنید، ماندگاری رایحه در عطر ها بسیار بیشتر از ادکلن ها ست. ادکلن تنها حدود ۵ درصد رایحه دارد، در حالی که عطر حدود ۱۵ تا ۱۸ درصد رایحه دارد همچنین عطر می‌تواند تا ۳۰ درصد رایحه داشته باشد. نکته کلیدی این است که شما در زمستان چیزی قوی تر می‌خواهید، زیرا بیشتر رایحه ها به اندازه ای که در مجموع باید عطر و بو داشته باشند رایحه ای ندارند.

عطرهای شیرین

در فصل پاییز و زمستان مزه ها را فراموش نکنید، اگر چشمتان را ببندید و به غذای گرم فکر کنید فورا رایحه مورد نیازتان در فصل های سرد سال را پیدا خواهید کرد. اما بهترین بخش فکر کردن به بو و مزه دسرهایی است که پس از غذا به سمتشان می‌روید. این بوهای شیرین دقیقا همان عطری هستند که شما باید به سراغشان بروید و از رایحه آن ها د فصل زمستان لذت ببرید.

ادویه های دوست داشتنی

اگرهمین حالا به یک رایحه تند فکر کنید، فورا احساس گرما می‌کنید، ادویه و طعم های تند و مز های آتشین در بدن شما احساس گرما را زنده نگه می‌دارند. پس انتخاب عطری با رایحه ادویه های تند به شما گرما می‌دهد. به دارچین، جز هندی و هل فکر کنید. این رایحه ها شرقی هستند و به دلیل خاص بودنشان در جهان هم بسیار مورد توجه قرار می گیرند و استفاده می‌شوند.

منبع: https://sanapress.ir

سفارش چاپ آنلاین...
ما را در سایت سفارش چاپ آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آی آر جاپ irchap بازدید : 155 تاريخ : جمعه 26 فروردين 1401 ساعت: 18:11

 

 

گروه ایرنا زندگی – تا دهه ۱۹۹۰، بسیاری از والدین آمریکایی به دلیل ترس از سردرگمی کودکان، از آموزش زبان دوم خودداری می‌کردند. درواقع تا سال ۱۹۹۹، محققان مقالاتی منتشر کرده بودند که ادعا می‌کردند آموزش زبان دوم به کودک قبل از تسلط بر زبان اول می‌تواند منجر به نیمه زبانی مضاعف شود؛ یعنی کودک در هیچ‌یک از دو زبان مهارت کامل پیدا نخواهد کرد. افرادی که این مکتب فکری را برای یادگیری زبان دوم دنبال می‌کنند، معتقدند که کودکان تا سن تقریباً ۱۱ تا ۱۳ سالگی نباید در معرض زبان دوم قرار گیرند.

اما تحقیقات به روز شده  نشان می‌دهند که این ترس بی‌اساس است و برخی شواهد نشان می‌دهند که اگر بعد از ۱۰ سالگی شروع به یادگیری زبان دوم کنیم، ممکن است هرگز نتوانیم کاملاً دوزبانه شویم. همه این‌ها به این معناست که کودکان می‌توانند هم‌زمان دو زبان را یاد بگیرند و یادگیری زبان دوم در سنین پایین مزایای زیادی دارد.

*** مزایای یادگیری زبان دوم برای کودکان

اگر به فکر آموزش زبان دوم به کودکتان هستید، فکر کردن به فوایدی که کسب این مهارت ممکن است برای فرزندتان در آینده به همراه داشته باشد، می‌تواند مفید باشد:

کودکانی که قبل از پنج‌سالگی زبان دیگری را یاد می‌گیرند از همان قسمت مغز برای یادگیری زبان دوم استفاده می‌کنند که برای یادگیری زبان مادری خود استفاده می‌کنند. تحقیقات نشان می‌دهد که یادگیری زبان دوم علاوه بر بهبود حافظه، تمرکز و توانایی انجام چند کار، مهارت‌های حل مسئله، تفکر انتقادی و گوش دادن را افزایش می‌دهد. کودکان مسلط به زبان‌های دیگر نیز نشانه‌هایی از افزایش خلاقیت و انعطاف‌پذیری ذهنی را نشان می‌دهند.مزایای شناختی یادگیری زبان، تأثیر مستقیمی بر پیشرفت تحصیلی کودک دارد. در مقایسه با کودکان بدون زبان اضافی، کودکان دوزبانه مهارت‌های خواندن، نوشتن و ریاضی را بهبود بخشیده‌اند و معمولاً در آزمون‌های استاندارد نمره بالاتری کسب می‌کنند.

۵۰ درصد یادگیری در ۴ سالگی شکل می‌گیرد

همه محققان موافق‌اند که هر چه کودک زودتر شروع به یادگیری زبان دوم کند، بهتر است. برخی از محققان می‌گویند که مهارت‌های کسب زبان دوم در سن ۶ یا ۷ سالگی یا قبل از آن به اوج خود می‌رسد. برخی دیگر ادعا می‌کنند که این پنجره تا بلوغ ادامه می‌یابد اما همه آن‌ها موافق‌اند که یادگیری‌زبان جدید برای کودک بعد از بلوغ بسیار دشوارتر است؛ این امر به دلیل تغییرات رشدی در مغز نوزادان و کودکان هنگام فراگیری زبان رخ می‌دهد.

مطالعات دانشگاه هاروارد تأیید می‌کند که اگر کودکان زبان دوم را در سنین پایین‌تر یاد بگیرند خلاقیت، مهارت‌های تفکر انتقادی و انعطاف‌پذیری ذهن به‌طور قابل‌توجهی افزایش می‌یابد. اعتقاد بر این است که سال‌های پیش‌دبستانی به‌ویژه سه سال اول زندگی، دوره حیاتی در زندگی کودک است. این‌زمانی است که پایه‌های نگرش، تفکر و یادگیری گذاشته می‌شود.

تحقیقات نشان داده است که ۵۰ درصد از توانایی ما برای یادگیری در سن ۴ سالگی و ۳۰ درصد دیگر در سن ۸ سالگی توسعه می‌یابد. به همین دلیل است که سن ۴ سال بهترین زمان برای تشویق کودک به یادگیری زبان دوم است. بااین‌حال، این بدان معنا نیست که ۸۰ درصد از دانش و یادگیری فرد قبل از ۸ سالگی شکل می‌گیرد بلکه به این معناست که کودکان مسیرهای اصلی یادگیری خود را چند سال اول زندگی خود توسعه می‌دهند.

منبع: ساناپرس

سفارش چاپ آنلاین...
ما را در سایت سفارش چاپ آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آی آر جاپ irchap بازدید : 164 تاريخ : جمعه 26 فروردين 1401 ساعت: 18:08

کاربردهای دریچه ارت

حوضچه بتنی: بی‌شک که پیمانکاران و مجریان پروژه‌های مخابراتی یا برق به خوبی با این محصولات آشنایی دارند؛ چرا که امروزه مسئله امنیت و حفاظت جایگاه بسیار ویژه‌ای دارد و چه بسا اینکه برای به کارگیری انواع کابل‌های زمینی از مسیر‌های زمینی نیازمند محصولاتی چون همین باکس‌های توخالی یا حوضچه‌ بتنی هستند.

 حوضچه‌ بتنی را با کیفیت و مقاومت عالی طراحی می‌کنند و با نوعی محصول از پیش ساخته شده است؛ حال با توجه به کاربردهای مختلف، این حوضچه‌ها را در ابعاد، شکل و مدل‌های مختلفی طراحی می‌کنند.

حوضچه بتنی با استفاده از طرح ملات مطلوبی تولید می‌شوند که شامل رشته‌های پلیمری پیشرفته و رشته‌های شیشه‌ای برای وزن سبک، مقاومت در برابر آب (تخلخل کم)، ویژگی‌های حفاظتی خوب و همچنین عمر طولانی و امنیت در هر آب و هوایی است؛ همچنین به عنوان اتاق بتن و پوشش بتنی شناخته می‌شود. در ارتینگ برای پوشاندن گودال زمین استفاده می​‌شود؛ همچنین به عنوان پوشش اتاق بازرسی نیز شناخته می​‌شود. حوضچه بتنی با آرایش قفل، قاب و لولا ارائه می​‌شود.

منهول بتنی پیش ساخته

اکثر انواع تاسیسات ارتینگ و حفاظت در برابر صاعقه را می‌​توان در گودال بازرسی بتن آزمایش کرد. برای استفاده در مکان​هایی که وسایل نقلیه سنگین و چرخ‌​های کوچک رایج هستند، نامناسب است. حوضچه بتنی ارت که یکی از انواع تجهیزات ارتینگ به شمار می‌رود، در سراسر جهان در صنایع مختلف کاربرد فراوانی دارد. مهمترین کاربردهای حوضچه بتنی  شامل موارد زیر است:

سفارش چاپ آنلاین...

ما را در سایت سفارش چاپ آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آی آر جاپ irchap بازدید : 130 تاريخ : جمعه 26 فروردين 1401 ساعت: 18:04

 

میله ارت را معمولا در انواع مختلفی تولید میشوند. از جمله آن ها میله ارت مسی، ساختمان، کاپر باند، گالوانیزه، کاپر ولد می باشند. توجه نمایید که مس گزینه ای بسیار مناسب در جهت ماده تشکیل دهنده یک الکترود ارت و هادی زیر زمینی به شمار می آید.  استفاده از این محصول با جنس میله سخت در تاسیساتی که از جریان خطای بالا برخوردارند انتخاب مناسبی می باشد.

اما میله هایی که از کاپر باند بهره می برند معمولا در مکان هایی که از جریان کمتری برخوردارند استفاده میشوند. زمانی که به ارتینگ موقت و کوتاه مدت و معمولی می باشند از میله گالوانیزه ارزان قیمت استفاده می شود.  میله های هسته از جنس فولاد کاپر باند به طور مشخص از استحکام مکانیکی و الکتریکی بهتر، مقاومت بالا در برابر خوردگی و قیمت پایین تری نسبت به نوع مس سخت و یا فولاد ضد زنگ، برخوردار می باشد.

میله ارت مسی

همان گونه که قبل تر اشاره کردیم از نوع مسی زمانی که نمی توان چاه ارت را حفر کرد استفاده می شود. میله ارت مسی را در طول ها و قطر های متفاوتی مورد استفاده قرار می دهند. این میله ها از طریق کوبش به داخل زمین فرو می روند و در نهایت با کمک یراق آلات و یا جوش احتراقی مربوطه به سیم ارت اتصال می یابند.

در صنعت ارتینگ کشورهای غیر پیشرفته معمولا از روش دوزه کشی نوع مسی استفاده میشود. در این روش لوله مسی با ضخامت مورد نظر انتخاب و سپس میله آهنی را به قطر مناسب با فشار وارد لوله می نمایند. در نهایت نوک میله تیز می شود و یک لایه مس روی میله قرار می گیرد. این روش کارامد نمی باشد چرا که این روش کیفیت و طول عمر مناسبی ندارد.  اما بر عکس در کشور های صنعتی پیشرفته از روش نشاندن اتم های مسی بر روی مغزی فولاد  استفاده می نمایند.

در این روش ابتدا مغزی فولاد با روش اسید شویی اکسید زدایی میشود و با سیستم چربی گیر چربی های صنعتی و … از روی آن زدوده می شود. سپس با استفاده از مکانیزم خاص آلیاژی بسیار محکم و چسبنده از مس و فولاد به ضخامت چند میکرون بر روی مغزی تشکیل می گردد. سرانجام مس خالص با خلوص بیش از  ۹۹/۵ با ضخامت مورد نظر بر روی این آلیاژ نشانده می شود به طریقی که محصول نهایی آن یک میله ارت مسی جدایی ناپذیر و یکپارچه از فولاد و مس می باشد.

 

میله ارت ساختمان

لازم است که بدانید این محصول ميتواند از يك ميله يا يك لوله بصورت قائم در زمين كوبيده و يا پنهان شود. در حالت دفني براي لوله و يا ميله ارت،چاهي حداقل به عمق 2متر حفر مي شود. پس از قرار دادن ميله يا لوله در وسط چاه ارت، فضاي اطراف الكترود با مواد كاهنده مقاومت پر می شود.

توجه کنید که میله ارت ساختمان نباید که از جنس آلومینیوم یا آلیاژ های آن باشد.  هادي اتصال ارتینگ از محل اتصال به الكترود تا محل ترمينال اصلي اتصال ارت بايد قابل رويت باشد و يا اينکه کابل ارت براي محفوظ ماندن از درون يك لوله غير فلزي محافظ عبور داده شده باشد و بايد بصورت دوره اي چاه ارت و کابل اتصال ارتینگ ساختمان های مسکونی و اتصالات آن از نظر محكم بودن و خوردگي و زنگ زدگي مورد بازديد قرار گيرد.

توجه کنید که نباید الکترود زمین به ساختمان نزدیک باشد و حداقل در فاصله ای 1.5 متری نصب شود.  فراموش نکنید که اندازه لوله بستگی به نوع خاک دارد. لوله معمولا دارای قطر (۴۰mm (۱.۵in و طول (۲.۷۵m (۹ ft می‌باشد.  بیشتر در خاک عادی یا خاک خشک و سنگی استفاده می‌شود. رطوبت خاک در تعیین طول لوله تاثیر دارد، اما معمولا باید (۴.۷۵m (۱۵.۵ft  باشد.

میله ارت کاپر باند 

در حقیقت در این روش مغزی فولاد اسید شویی، چربی گیری و اکسید زدایی می شود و در نهایت مس خالص با درصد خلوص بالای 99/5 درصد را با چسبندگی بسیار بالا بر روی مغزی فولادی می نشانند این روش مزیت هایی دارد که در ادامه آن ها را بازگو خواهیم کرد:

  • به دلیل این که در فرایند تولید به حرارت اختیاج ندارد مغزی فولادی سختی خود را از دست نمی دهد.  
  • جدا شدن لایه مس و مغزی فولاد از هم بسیار غیر ممکن می باشد.
  • به این علت که از روکشی یکپارچه مسی برخوردار می باشد امکان نفوذ آب به داخل آن امکان پذیر نمی باشد و باعث می شود که مغزی فولاد سالم بماند.
  • به دلیل اکسید برداری از از مغزی فولادی و عدم وجود اکسید آهن و چربی بین دو لایه مغزی فولادی و مسی علاوه بر جلوگیری از خوردگی، اتصال مکانیکی و الکتریکی بسیار عالی بین مس و مغزی فولادی ایجاد می شود.
  • طول عمر میله های کاپر باند استاندارد بسیار کمتر از میله های استنلس استیل و تمام مس می باشد.

شما می توانید که انواع این محصول از جمله میله ارت کاپر باند را به صورت اینترنتی خریداری نمایید.

برای آشنایی با کاربرد میله کاپرباند اینجا کلیک کنید. 

سفارش چاپ آنلاین...
ما را در سایت سفارش چاپ آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آی آر جاپ irchap بازدید : 124 تاريخ : جمعه 26 فروردين 1401 ساعت: 18:01

استعلام قیمت پودر جوش کدولد از تک ارت

در هنگام خرید پودر جوش کدولد بایستی که اطلاعات کافی راجع به آن داشته باشید تا بتوانید از مزیت‌های این پودر بهره ببرید؛ یعنی بتوانید که برای اتصال قطعات بزرگ از این پودر استفاده کنید و برای قطعات کوچک‌تر به گرم کردن احتیاجی نباشد. زمانی که این پودر خریداری شود به همراه پولک است و برای استفاده و بهتر بهره بردن از آن بایستی قبل از مصرف پودر، آن را به خوبی تکان دهید.

در هنگام خرید این پودر به کیفیت، شرکت سازنده و قیمت آن دقت کنید. زمانی می‎توانید جوشکاری با کیفیت داشته باشید که یک پودر باکیفیت را خریداری کرده باشید. این پودر را از فروشگاه‎های معتبر و رسمی خریداری کنید.

فروشگاه تک ارت انواع برندهای پودر جوش را با بهترین کیفیت و مناسب‎ترین قیمت به مشتریان خود ارائه می‌دهد. همچنین پودرها را با وزن‎های مختلف به فروش می‎رساند به صورتی که نیاز تمام مشتریان را پوشش می‎دهد. در واقع جلب رضایت و اعتماد مشتری را در اولویت خود قرار می‎دهد.

برای راحتی و سهولت خرید، به مشتریان خود مشاوره و راهنمایی رایگان می‌دهد، کارشناسان تک ارت همواره در تلاشند که بهترین‌ها را به مشتریان ارائه دهند.

پودر جوش احتراقی

معمولا پودر جوش احتراقی از پودر آلومینیوم و اکسید مس تشکیل می‎شود که از جمله ویژگی‌های این پودر می‎توان یکپارچگی اتصال پس از جوش، سطح تماس زیاد، عدم فاصله در محل جوش که موجب جلوگیری از نفوذ هر گونه رطوبتی می‎شود، سرعت جوشکاری به اندازه قابل توجهی افزایش می‎یابد، در برابر تنش‌های مکانیکی مقاومت خوبی از خود به نمایش می‌گذارد و… اشاره کرد.

در واقع این محصول در وزن‎های مختلفی روانه بازار می‎شود که با توجه به نوع سازه و سایز آن انتخاب می‎شود. زمانی که جوشکاری به صورت به صورت دو سیمه یا چند سیمه انجام می‎شود، استفاده از پودر جوش احتراقی سرعت شما را زیاد می‎کند. در صورتی که  پودر جوش احتراقی مرطوب شد می‎توانید که آن را در دمای بین 300 تا 350 درجه سانتی‎گراد قرار دهید تا رطوبت از بین برود و پودر خشک شود، زمانی که پودر خشک شد می‎توانید مجددا آن را مورد استفاده قرار دهید.

سعی کنید این نوع پودر را در محل خشک قرار دهید که رطوبت در آن وجود نداشته باشد. لازم به ذکر است اشاره کنیم که این مدل پودرها از از ظرفیت هدایتی بسیار بالایی برخوردار هستند که همین مسئله موجب می‎شود که در قسمت گوشه‌ها، زاویه‎ها استفاده شود.

این روزها برای انجام جوشکاری از پودر جوشکاری استفاده می‎کنند؛ با وروداین محصول، استقامت و استحکام عملیات جوشکاری تضمین شده است. در حالت کلی پودر جوش‌ها یک تحول عظیمی در جوشکاری به شمار می‌روند، که برای اولین بار در دهه 1930 استفاده شدند.

پودر جوش (پودر جوش کدولد) که روانه بازار می‎شود به خوبی داخل فلز محل جوش، سفت و یا ذوب می‎شوند و در نتیجه کار، جوشکاری یکدست و باکیفیتی مشاهده می‌شود. این محصول در انواع مختلفی تولید می‎شود که از نظر ظاهر و ساختار بسیار کارآمد و پیشرفته هستند. کاربرد این پودرها (پودر جوش کدولد) در جوش‌های گوشه‌ای است و یا این که در جوش‌های لوله به لوله مورد استفاده قرار می‎گیرند.

در واقع برای جوش روی فولادهای عمومی ساختمان سازی از این پودرها بهره می‎برند و حتی در لوله سازی و یا دیگ سازی هم کاربرد دارند؛ بنابراین می‎توان گفت این پودرها بسیار کاربردی و مفید هستند که توسط کارخانه های صنعتی و شرکت‎ها تولید می‎شود. مهم‎ترین مزیتی که در استفاده از  این وجود دارد این است که پس از جوشکاری سرباره به راحتی جدا می‎شود.

در صورت عدم استفاده از این پودر، وجود سرباره در جوشکاری ممکن است مشکلاتی به وجود بیاید. این پودر باعث می‎شود که محافظت مناسبی به وجود بیاید که کیفیت جوش را چند برابر می‌کند، البته این موضوع در هنگام جوشکاری حساس اهمیت بیشتری خواهد داشت. یک خاصیت این محصول این است که قادر است مقدار زیادی از سیلیسیوم موجود در فلز محل جوش و همچنین منگنز را به خود جذب نماید.

سفارش چاپ آنلاین...
ما را در سایت سفارش چاپ آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آی آر جاپ irchap بازدید : 196 تاريخ : جمعه 26 فروردين 1401 ساعت: 17:57

مطالعه نقطه نظرات متخصصین در پاسخ به سوال سئو چیست مجموعه ای از اطلاعات و داده های تخصصی را در اختیار ما قرار میدهد ولی نتیجه گیری از آن و دستیابی به یک استراتژی کاربردی کمی پیچیده بنظر میرسد. ویدئو زیر ارائه مهندس امین اسماعیلی در سیزدهمین دورهمی کندو است که فرآیند یادگیری سئو از داده تا دانایی را به خوبی تشریح کرده است. در این ویدئو تعاریف متخصصین سئو از این مفهوم به عنوان اطلاعات اولیه به کار گرفته شده است.

 

با یک نگاهِ جامع میتوان گفت برای تعیین رتبه یک صفحه در نتایج جستجو بیش از 200 فاکتور مختلف توسط ربات های گوگل بررسی میشوند. ولی اگر همانطور که در ویدئوی بالا مطرح شد، کمی دقیق تر نگاه کنیم میتوان این موارد را در 5 دسته اصلی تقسیم کرد که عبارتند از سئو تکنیکال، استراتژی، تولید محتوا، لینک سازی و آنالیز و برنامه ریزی.

 

 

 

1- سئو تکنیکال، ستون فقرات سایت شما شکننده است!

به جرات میتوان گفت که مهمترین و تاثیرگذارترین فاکتور برای موفقیت یک سایت توجه به استانداردهای سئو هنگام طراحی و کدنویسی آن است. گوگل برای درک محتوای صفحه باید پیش از هر چیز به آنها دسترسی داشته باشد و این نحوه دسترسی وابستگی مستقیم به ساختار سایت شما و نحوه کدنویسی آن خواهد داشت.

 

مواردی شامل رعایت استانداردهای HTML هنگام کدنویسی، بهینه سازی سایت برای موبایل، افزایش سرعت صفحات، نشانه گذاری استاندارد (Schema) و … را میتوان از مهمترین فاکتورهای سئو تکنیکال دانست که در کارگاه آموزش سئو تکنیکال بخش های مهمی از آن بررسی و آموزش داده میشود.

 

2- استراتژی سئو، برنامه ریزی، برنامه ریزی و بازهم برنامه ریزی!

برای شروع کار خود نیازمند یک استراتژی مشخص و دقیق خواهیم بود. استراتژی ما در سئو براساس شناخت ما از مخاطب و تحلیل رقبا شکل میگیرد. براساس موضوعات هدف خود و ادبیات کاربران عبارات کلیدی هدف را شناسایی میکنیم و با توجه به وضعیت رقبای خود و نقاط ظعف و قوت آنها یک برنامه ی اجرایی برای هدف گذاری و تولید محتوا در نظر میگریم.

منبع: https://3eoweb.ir/سئو-سایت/

سفارش چاپ آنلاین...
ما را در سایت سفارش چاپ آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آی آر جاپ irchap بازدید : 174 تاريخ : پنجشنبه 25 فروردين 1401 ساعت: 19:18

برای موفقیت در سئو باید تکنیک ها و استانداردهای مرتبط با این حوزه را به خوبی بشناسیم. در حال حاضر شرکت های بسیاری هستند که در زمینه آموزش seo فعالیت کرده و به شما کمک میکنند تا جایگاه سایت خود را در نتایج جستجو ارتقا دهید. ولی آیا برون سپاری سئو کار درستی است؟ هم بله و هم نه!

 

قبل از تصمیم گیری این نکات را در نظر داشته باشید:

 

1- سئو سایت ارزان نیست

با توجه به رقابت بالا در فضای اینترنت معمولا کسب جایگاه در عبارات کلیدی ارزشمند کار دشواری است. در نتیجه نرخ خدمات سئو هر روز بیشتر از گذشته میشود.

 

در بسیاری از پروژه ها نمیتوان تخمین درستی از میزان موفقیت سایت داشت در نتیجه شما این هزینه را همراه با ریسک بالا می پردازید زیرا ممکن است فعالیت های این شخص یا شرکت نتایج مورد نظر شما را به همراه نداشته باشد.

 

 

 

2- انتخاب متخصص سئو ساده نیست

افراد و شرکت های بسیاری در این حوزه فعالیت میکنند که بررسی عملکرد میزان تخصص آنها برای شما دشوار است. ممکن است در جلسات اولیه اصطلاحات و عباراتی به کار گرفته شود که برای شما آشنا نیست.

اگر دانش کافی در این حوزه نداشته باشید نمیتوانید فرد مناسب را انتخاب کنید و در نتیجه زمان و هزینه زیادی را صرف خواهید کرد که ممکن است هرگز به موفقیت ختم نشود.

 

3- موفقیت در سئو زمان بر است

برای افرادی که به این حوزه تسلط ندارند درک سئو دشوار است. بسیاری تصور میکنند که تکنیک هایی وجود دارد که با استفاده از آنها میتوان در مدتی کوتاه نتایجی جذاب بدست آورد. در حالیکه این تفکر از اساس اشتباه است. برای موفقیت در سئو نیازمند صبر و تلاش بسیار هستید.اگر دانش و تجربه کافی در این حوزه نداشته باشید به سختی میتوانید عملکرد متخصص سئو را در بازه های زمانی کوتاه برآورد کنید. برای نظارت بر روند اجرای پروژه بهتر است دانش خود را در زمینه سئو افزایش دهید.

 

جمع بندی

 

بررسی این سه مورد به ما نشان میدهد که حتی اگر سئو سایت را به فرد دیگری واگذار میکنیم باید خودمان دانش کافی در این حوزه را داشته باشیم. زیرا عدم آشنایی با سئو موجب میشود که ریسک سرمایه گذاری شما بالا رفته و امکان نظارت بر عملکرد متخصص را نداشته باشید. حال که قرار است همه چیز را در مورد سئو بدانیم چرا سئو سایت را خودمان برعهده نگیریم؟

منبع: https://3eoweb.ir/بهینه-سازی-موتورهای-جستجو/

سفارش چاپ آنلاین...
ما را در سایت سفارش چاپ آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آی آر جاپ irchap بازدید : 111 تاريخ : پنجشنبه 25 فروردين 1401 ساعت: 19:17

لایت باکس (light box) به زبان ساده یک جعبه نور است که برای نمایش تابلوهای تبلیغاتی یا تابلوهای دکوراتیو در فضاهای داخلی استفاده می­‌شود. برای مشاغلی که به طور مدام نیاز به تغییر تابلوهای تبلیغاتی خود دارند و یا اشخاصی که دوست دارند هر چند وقت یکبار دکوراسیون خانه یا محل کار خود را با تابلوهای دکوراتیو زندگی ببخشند، استفاده از لایت باکس بهترین گزینه است. انواع لایت باکس‌­ها عبارت است از لایت باکس کریستالی، لایت باکس مگنتی، لایت باکس اسنپ فریم، لایت باکس فریم لس یا پارچه­‌ای، لایت باکس pvc، لایت باکس چوبی و ... . همه انواع لایت باکس­‌ها به طور معمول از یک قاب با ضخامت بین ۱ تا ۹ سانتی‌متر که معمولاً از جنس آلومینیوم است، ساخته می­‌شوند که روی این قاب یک پلکسی یا طلق قرار داده می­‌شود تا از تابلوی شما که در داخل لایت باکس قرار می‌­گیرد، محافظت کند. داخل لایت باکس هم معمولاً برای تأمین نور مورد نیاز، از لامپ‌های SMD  استفاده می­‌شود. این تکنولوژی باعث می­‌شود تا تعداد زیادی از لامپ‌های LED  که مصرف انرژی کمی دارند، در کنار هم و با نورپردازی مناسب کار کنند.

 

نحوه تعویض عکس لایت باکس

احتمالاً شما هم باید فهمیده باشید که نکته مهمی که باعث تفاوت لایت باکس‌­ها می‌­شود، نحوه تعویض عکس لایت باکس و میزان سادگی تعویض بک­لایت یا تابلویی است که داخل لایت باکس گذاشته می­‌شود. هر چقدر این کار ساده‌­تر انجام شود و در کنار آن زیبایی لایت باکس و تابلو تبلیغاتی هم حفظ شود، بر میزان محبوبیت لایت­ باکس افزوده می‌­شود. به طور مثال لایت باکس کریستالی از دو لایه پلکسی ساخته شده است که برای تعویض بک لایت آن باید پیچ­‌های فلزی آن در چهار گوشه را به راحتی باز کنید و بک لایت جدید را بگذارید. در لایت باکس مگنتی یا آهنربایی، طلق محافظ بک لایت با نوارهای آهنربایی که در حاشیه طلق کار گذاشته می شوند، به قاب آلومینیومی می­چسبند و جدا کردن طلق از قاب بسیار ساده است. در لایت باکس اسنپ فریم نیز کار تعویض بک لایت خیلی ساده است چون طلق لایت باکس به کمک چهار اسنپ تاشوی موجود در دور قاب، سفت می شوند و باز کردن این اسنپ­‌ها به راحتی توسط دست انجام می­‌شود. جزئیات بیشتر در مورد این محصولات را در لینک‌هایی که در پایین صفحه آمده است، به راحتی می­‌توانید مشاهده کنید.

ویژگی مهم دیگر لایت باکس این است که شما می­‌توانید از آن هم به صورت دیواری و هم به صورت آویز استفاده کنید. ضمناً برتری لایت باکس به استند این است که تابلوی شما در درون محفظه­‌ای قرار می‌­گیرد که آن را از آسیب­‌های احتمالی محیط مانند ضربه، آلودگی و ... حفظ می­‌کند و تابلوی شما را همواره با کیفیت روز اول خود نگه می­‌دارد. لایت باکس‌­ها در اماکنی مانند فست فود­ها، رستوران‌­ها، ادارات و شرکت­‌ها، نمایشگاه­‌ها، آتلیه­‌ها و ... قابل استفاده هستند.

 

ویژگی های لایت باکس فضاهای خارجی

در اکثر لایت باکس ‌های فضاهای خارجی، ضخامت بیشتری دیده می شود. ضخامت این ‌گونه لایت باکس‌ ها مابین 6 تا 13 سانتی متر می باشد. معمولاً هم این گونه از لایت باکس‌ها از جنس گالوانیزه و یا آلومینیوم تهیه می شوند و نوشته های روی آن نیز از جنس پی وی سی و یا فلکسی خواهد بود.

 

ویژگی های لایت باکس فضاهای داخلی

ضخامت این دسته از لایت باکس‌ ها حاقل 1.8 و حداکثر 6 سانتی متر است که مسلماً ضخامت خیلی کمتری نسبت به لایت باکس فضای خارجی دارند. در خصوص نوع ساخت و مدل نوشتن روی آن نیز می توان گفت که شباهت نزدیکی به لایت باکس‌های فضاهای خارجی دارد.

از ویژگی های مشترک لایت باکس ‌ها ابعاد ساخته شده‌ی آنهاست. در نظر داشته باشید که این گونه از جعبه های نور در ابعاد بسیار گوناگونی ساخته می شوند. هر کدام از این ابعادها بر اساس نیاز تهیه خواهند شد. از جمله ابعادی که بیشترین استفاده را در تهیه لایت باکس ها دارد می توان به مواردی همچون 30*90، 30*60، 35*105 و غیره اشاره کرد. پیشنهاد می کنیم که برای انتخاب و چاپ لایت باکس به این گونه مشخصات دقت کنید.

 

انواع لایت باکس‌ها

جعبه های نور (لایت باکس) در نوع های مختلفی و بنا به نیاز مشتری ساخته می شوند. حتی اگر نوع مناسب لایت باکس‌ها را برای کسب و کار خود نمی دانید، اصلاً سردرگم نشوید، چرا که تیم متخصص آی ار چاپ با داشتن افراد باتجربه بهترین راهنمایی ها را به شما خواهد کرد. در ادامه به اختصار انواع لایت باکس ‌ها را توضیح خواهیم داد:

 

لایت باکس فریم لس

این نوع از لایت باکس ها به گونه ای ساخته می‌شوند که روی تابلو هیچ‌گونه فریمی وجود ندارد و تنها فریم آلومینیومی ظریفی دور تا دور قاب رو پوشانده است. چاپ این گونه از لایت باکس ‌ها بر روی پارچه هایی به نام بک لایت پارچه ای انجام می شود. از مزیت‌های استفاده از بک لیت این است که می توان در صورت نیاز عکس روی قاب را بلافاصله تغییر داد. این لایت باکس به خاطر فریم ظریف و باریک و کیفیت چاپ و ساخت بالا مناسب فضای داخلی می‌باشد و گزینه مناسبی برای استفاده در داخل دفاتر شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌باشد. لایت باکس فریم لس محدودیت سایزی زیادی ندارد و تقریبا در تمامی سایز‌های متعارف یا دلخواه مشتری قابل ساخت و اجرا می‌باشد.
لایت باکس پارچه ای یا فریم لس بر اساس ضخامت فریم استفاده شده به انواع لایت باکس ۳/۵ سانت، ۴/۵، ۷/۵ و ۱۲ تقسیم می‌شود و به دو صورت فریم لس یک طرفه و دو طرفه قابل استفاده می‌باشد.

لایت باکس فریم لس را علاوه بر استفاده روی دیوار، می توان روی زمین (ایستاده) و یا حتی به صورت آویز بکار برد.

لایت باکس کریستالی

برای آنکه تصویر دلخواه را برای این نوع از لایت باکس ‌ها در نظر بگیرند، باید با استفاده از دستگاه لیزر آن را بریده و سپس روی پلکسی بچسبانند. اگر هم به دلایلی قصد عوض کردن تصویر را داشته باشند باید پیچ و مهره های 4 طرف قاب را باز کرده و سپس تصویر جدید را جایگزین کنند. ضخامت لایت باکس کریستالی 1 سانتی متر است و حداکثر اندازه آن نیز 120 در 180 سانتی متر است. گفتنی است که این نوع لایت باکس را می توان در همه سطوح تدارک دید. چاپ لایت باکس کریستالی یکی از بهترین کارهای مجموعه آی ار چاپ می باشد.

 

لایت باکس مگنتی (آهن ربایی)

اگر بخواهید در بازه های زمانی کوتاه، اقدام به تعویض تصاویر لایت باکس کنید، پیشنهاد می کنیم که حتماً از لایت باکس مگنت استفاده کنید. چرا که صفحه پلکسی با استفاده از یک آهنربا بر روی لایت باکس مگنت ایجاد شده و به راحتی هم قابل جدا شدن است. گفتنی است که ضخامت این نوع لایت باکس در حدود 2 سانتی متر بوده و ابعاد آن نیز به 180 در 120 سانتی متر می رسد. از این نوع لایت باکس نیز به مانند لایت باکس کریستالی می توان در همه سطوح استفاده کرد. توصیه می کنیم که اگر قصد خرید و چاپ لایت باکس دارید حتماً با مجموعه آر ای چاپ در تماس باشید.

منبع: https://irchap.ir/productsubgroup/1025/لایت-باکس

سفارش چاپ آنلاین...
ما را در سایت سفارش چاپ آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آی آر جاپ irchap بازدید : 228 تاريخ : پنجشنبه 25 فروردين 1401 ساعت: 19:07

 
سفارش چاپ آنلاین...
ما را در سایت سفارش چاپ آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آی آر جاپ irchap بازدید : 127 تاريخ : پنجشنبه 25 فروردين 1401 ساعت: 19:03

گیاه کروتون ، گیاهی مقاوم بوده که تمام شهرت خود را مدیون برگ های زیبای خود است. برگ های گیاه کروتون ، دارای اندازه و فرم های متفاوتی بوده و رنگ های زرد تا سبز، نارنجی، صورتی، قرمز و کرم را در آن شاهد خواهید بود. گیاه کروتون از دسته گیاهان آفتاب دوست است. اما نه به این معنی که بتوانید آنها را زیر نور مستقیم خورشید نگهداری کنید. چراکه بیشتر گونه های گیاه کروتون ، زیر آفتاب مستقیم سالم نمی مانند. اما در بین تمامی گونه های این گیاه، آن دسته که رنگ های مختلفی در برگ های خود دارند، نیاز به نور بیشتری نسبت به مابقی گونه ها دارند.

 

کروتون ها از خانواده افوربیاسه و دارای واریته های متعددی هستند.

 

این گیاه ، به خاطر زیبایی برگ ها و شکل های مختلف آن ، مورد توجه همگان قرار گرفته است.

 

گیاه کروتون با نام علمی Codiaeum variagatum (و نام انگلیسی Garden Croton و Croton) شناخته می شود.

 

این گیاه ، متعلق به خانواده افوربیاسه (Euphor biaceae) می باشد.

 

گیاه کروتون ، بوته خیره کننده ای است و به اندازه ی 5 تا 6 پا رشد می کند.

 

این گیاه ، رنگ آمیزی بسیار خیره کننده ای داشته و جلوه بی نظیری به منزل شما خواهد داد.

 

بی شک ، کروتون ، یکی از زیبا ترین گیاهان آپارتمانی به شمار می رود.

برگ ها در گیاه کروتون ، به رنگ های سبز تیره که با لکه های زرد ، صورتی ، نارنجی ، قهوه ای و ارغوانی ، در هم آمیخته اند.

 

در بعضی واریته های گیاه کروتن ، برگ ها دارای بریدگی های هلالی شکل می باشند.

 

همچنین دم برگ نسبتا کوتاه به صورت متناوب و ایستاده روی ساقه قرار دارند.

گل ها در گیاه کروتون

گل های این گیاهان جنبه ی زینتی ندارند.

 

به منظور تقویت برگ ها ، بهتر است آن ها را قطع نمود.

 

در کل این گیاه ، اگر در داخل خانه بزرگ شود ، به ندرت گل می دهد،

 

اما رشد شاخ و برگ های کروتن چشمگیر است.

ساقه ی این گیاهان ، نیمه خشبی تا خشبی است.

 

در هنگام زخمی شدن ، شیرابه ای سفید رنگ از آن خارج می شود.

منبع: https://medad.io/@artanleather/نحوه-نگهداری-و-تکثیر-گیاه-کروتون/

سفارش چاپ آنلاین...
ما را در سایت سفارش چاپ آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آی آر جاپ irchap بازدید : 140 تاريخ : پنجشنبه 25 فروردين 1401 ساعت: 18:53

Post image

سانسوریا (sansevieria) یکی از گیاهان بومیِ آفریقا، ماداگاسکار و جنوب آسیا می‌باشد. سانسوریا، در واقع یک گروه بسیار متنوع از گیاهان است. این گروه با بیش از ۷۰ گونه، رنگ‌ ها و ابعاد متنوعی دارد. این گیاه سرسخت، برخلاف بسیاری از گیاهان آپارتمانی، عمری طولانی دارد. اصطلاحا به سانسوریا، نامیرا نیز می‌گویند.

قلمه زدن سانسوریا در آب

در واقع سانسوریا، از دسته گیاهان کم توقع محسوب می‌شود؛ چون گیاهی کم آب به شمار می‌آید و از طرفی، محیط کم نور را تحمل می‌کند. شما می توانید این گیاه را در داخل خانه، بالکن و باغچه ی خود نیز داشته باشید. با قلمه زدن سانسوریا در آب با ما همراه باشید.در وضعیت ایده آل، نور متوسط، مناسب است. ( یعنی حدود ۲ متر فاصله از پنجره جنوبی و غربی) فقط توجه داشته باشید که آن ها را از آفتاب مستقیم دور نگه دارید. به خاطر داشته باشید که گونه‌های ابلق، به نور بیشتری نیاز دارند.

آبیاری

سانسوریا، بسیار کم آب است؛ پس هنگام آبیاری، از خشک بودنِ سطحِ خاکِ گلدان اطمینان حاصل کنید. آبیاری، حدود یک بار در هفته، در تابستان و دو هفته یک بار، در زمستان، برای این گیاه کافی است.

رطوبت سانسوریا

برای این گیاه، خشکی یا رطوبت هوا مهم نیست.

دمای محیط نگهداری سانسوریا

این گیاه، طیف گسترده ای از دما را در خانه تحمل می کند. فقط مراقب باشید تا در معرض باران و برف قرار نگیرد.

منبع: https://www.reddit.com/user/chistaseo/Idea/tyzz9p/شیوه_قلمه_زدن_سانسوریا_چگونه_است/

سفارش چاپ آنلاین...
ما را در سایت سفارش چاپ آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آی آر جاپ irchap بازدید : 197 تاريخ : پنجشنبه 25 فروردين 1401 ساعت: 18:50

سانسوریا (sansevieria) یکی از گیاهان بومیِ آفریقا، ماداگاسکار و جنوب آسیا می‌باشد.
سانسوریا، در واقع یک گروه بسیار متنوع از گیاهان است.
این گروه با بیش از ۷۰ گونه، رنگ‌ ها و ابعاد متنوعی دارد.
این گیاه سرسخت، برخلاف بسیاری از گیاهان آپارتمانی، عمری طولانی دارد.
اصطلاحا به سانسوریا، نامیرا نیز می‌گویند.

قلمه زدن سانسوریا در آب

در واقع سانسوریا، از دسته گیاهان کم توقع محسوب می‌شود؛ چون گیاهی کم آب به شمار می‌آید و از طرفی، محیط کم نور را تحمل می‌کند.
شما می توانید این گیاه را در داخل خانه، بالکن و باغچه ی خود نیز داشته باشید. با قلمه زدن سانسوریا در آب با ما همراه باشید.

در وضعیت ایده آل، نور متوسط، مناسب است. ( یعنی حدود ۲ متر فاصله از پنجره جنوبی و غربی)
فقط توجه داشته باشید که آن ها را از آفتاب مستقیم دور نگه دارید.
به خاطر داشته باشید که گونه‌های ابلق، به نور بیشتری نیاز دارند.

آبیاری

سانسوریا، بسیار کم آب است؛ پس هنگام آبیاری، از خشک بودنِ سطحِ خاکِ گلدان اطمینان حاصل کنید.
آبیاری، حدود یک بار در هفته، در تابستان و دو هفته یک بار، در زمستان، برای این گیاه کافی است.

رطوبت سانسوریا

برای این گیاه، خشکی یا رطوبت هوا مهم نیست.

دمای محیط نگهداری سانسوریا

این گیاه، طیف گسترده ای از دما را در خانه تحمل می کند.
فقط مراقب باشید تا در معرض باران و برف قرار نگیرد.

منبع: https://virgool.io/@artanleatherseo/آموزش-قلمه-زدن-سانسوریا-در-آب-t4jbjd6zamla

سفارش چاپ آنلاین...
ما را در سایت سفارش چاپ آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آی آر جاپ irchap بازدید : 163 تاريخ : پنجشنبه 25 فروردين 1401 ساعت: 18:50